پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



خداوند ...!
نوشته شده در 14 دی 1395
بازدید : 506
نویسنده : محمد حسین دریایی پور
 

خداوند قادرترین
کارگردانیست که با
رسیدن سپیده دم میگَوید:

نور
صدا
حرکت

او زیباترین فیلم هستي
راکلید میزند
‌ومن بهترینن ‌نقش را
برایتان آرزو میکنم. 
پیدا کردن
یک دوست با وفا
و صادق مانند
یافتن قطره اشکی
دراقیانوس است
اگرچنین دوستانی
داریدقدرشان را
بدانیدتقدیم به
دوستان با وفا و همراهان 
همیشگی کانال تلگرام سه شو 
الهی 
که امروز 
پروانہ ی خوشبختی
بشینہ رو گل وجودتون 
روزتان عالی
ﻳﻚ ﺩﻧﻴﺎﻋﺸق
ﻳﻚ ﻋﺎﻟﻢ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻲ 
ﻳﻚ ﺟﻬﺎﻥ ﺯﻳﺒﺎیی
ﻳﻚ ﻋﻤﺮﺳﺮﻓﺮﺍﺯﻱ
ﺍﺯﺧﺪﺍﻭﻧﺪﺑﺮﺍﻳﺘﺎﻥ ﺧﻮﺍﻫﺎﻧﻢ
ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻣﻬﻤﻮﻥهمیشگیِ
ﺧﻮﻧﻪ ﺩﻟﺘﻮﻥ ﺑﺎﺷﻪ
عبارت تاکیدی امروز

"برای من هیچ در بسته ای وجود ندارد، اراده ی من هر دری را می گشاید؛ پس آینده ی من روشن است."






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: